>>> הורידו את האפליקציה שלנו וקבלו 20% הנחה על הקניה הראשונה ומשלוח עד הבית בחינם!! <<<

למה כדאי לכם לאכול תפוח עץ?

תפוח עץ הוא פרי ממשפחת הוורדיים שמקורו במרכז אסיה. כיום קיימים למעלה מ-7,500 זנים של תפוחים מתורבתים, כאשר הזנים הנפוצים ביותר הם רד דלישס, גולדן דלישס, גרני סמית, גאלה, גרנד אלכסנדר, פינק ליידי ויונתן. מתוקים או חמוצים, רכים או קשים – לא משנה איזה תפוחים אתם אוהבים, יש בהם המון ערכים תזונתיים.

תפוחי עץ

הערכים התזונתיים של התפוח

התפוחים השונים נבדלים זה מזה גם בערכים התזונתיים שלהם, אולם ניתן לדבר על הערכים התזונתיים בתפוח הממוצע: ב- 100 גרם תפוח עץ ממוצע נמצא בערך 80 גרם מים, 60 קלוריות, 14 גרם פחמימות, 0.3 גרם שומן, ו- 0.2  גרם חלבונים. מבחינת ויטמינים 100 גרם של תפוח ממוצע מכילים כ- 5 מק"ג ויטמין A, 5 מ"ג ויטמין C, 0.2 מ"ג ברזל, 7 מ"ג סידן, 107 מ"ג אשלגן ו-0.7 גרם סיבים תזונתיים.

היתרונות הבריאותיים של תפוח עץ

למנוע סרטן ולהאט את ההזדקנות של העור

לתפוח סגולות בריאותיות שונות, ואחת מהן קשורה לרוטין – נוגד חימצון שנמצא בקליפת התפוח (לכן כדאי לאכול תפוח עם קליפה). הרוטין מגן מפני נזקי החמצון של רדיקלים חופשיים, ומתוך כך מפחית את הסיכוי להתפתחות סרטן. בתפוח נוגדי חימצון נוספים, והם מסייעים בהאטת תהליכי הזדקנות, מחזקים את נימי הדם ומורידים את רמת ה-LDL.

לירידה במשקל

ירידה במשקל היא אתגר לא קטן, וכל אחד שמח לשמוע על טיפים ורעיונות שיעזרו בתהליך הקשה הזה. בתפוח תכולת נוזלים גבוהה והרבה סיבים תזונתיים, מה שגורם לתחושת שובע. בנוסף, בתפוח כמות שומן נמוכה יחסית. כל אלה הופכים את התפוח למזון מומלץ למי שמנסה לרדת במשקל.

להתמודד עם הסכרת

רב-סוכרים הן פחמימות המורכבות ממולקולות חד סוכר רבות. פקטין הוא רב סוכר הנמצא בתפוחים ומספק לגוף חומצה גלקטורונית המפחיתה את הצורך באינסולין. כך למעשה, מסייע הפקטין לאזן את הגוף ולהתמודד עם מחלת הסוכר.

למנוע אלצהיימר

עדיין לא פותחה תרופה לאלצהיימר, מחלת מוח ניוונית המביאה לאובדן הזיכרון, אולם יש הטוענים כי אכילת תפוחים יכולה לסייע בהגנה על המוח מפני המחלה. התפוח מכיל קוורטצין, שמסייע להגן על המוח מפני הרדיקלים החופשיים וכך מסייע להרחיק את המחלה.

להגן על העצמות

תפוחים מכילים מרכיבים שונים שמסייעים להגן על העצמות ולחזק אותן, כמו פלוריזין, המגביר את צפיפות העצם, ובורון, המחזק את העצמות.

אכלתם פעם תפולחם?

לאכול תפוח זה הכי קל. פשוט שוטפים, מכניסים לתיק, ויכולים לאכול בכל מקום פרי בריא וטעים, אך בנוסף להיותו פרי טעים בפני עצמו, התפוח יכול להשתלב במאפים ותבשילים שונים. חברת מונבטים מייצרת לחמים מיוחדים מחומרים אורגניים, ושניים מ- 15 סוגי הלחם שמייצרת החברה כוללים גם תפוח: לחם כוסמת, תמר מג'הול ותפוח עץ, ולחם קינואה, תמר מג'הול ותפוח עץ.

הלחמים נעשים בעבודת יד ומוקפאים מיד לאחר ההכנה, וכדי לאכול את הלחם אתם בסך הכל צריכים לחמם אותו בטוסטר. אם אתם רוצים להוסיף לתפריט שלכם מזון בריא יותר ופחות מתועש, הלחמים האלה בשביכם.

אודות מונבטים

"מונבטים" הינם לחמים המבוססים על חומרי גלם שאינם מכילים גלוטן בבסיסם, ללא מוצרים מן החי, ללא שמרים, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר, ללא תוספת שמנים ושומנים, אורגניים למהדרין, כשרים למהדרין ואינם מהונדסים גנטית. חומרי הגלם: קינואה, כוסמת, עדש כתום, צהוב, ירוק, מש, דוחן וסלק.

איפה משיגים אותנו?

באפלקיציה ובאתר הבית שלנו
עם שליח עד אליכם.

ועל המדפים בחנויות:

רשת ניצת הדובדבן
רשת שופרסל במחלקות הגרין
רשת טבע קסטל
רשת אניס
מאיה בוטיק
שדה ירוק

ועוד מגוון חנויות טבע פרטיות
ברחבי הארץ