>>> הורידו את האפליקציה שלנו וקבלו 20% הנחה על הקניה הראשונה ומשלוח עד הבית בחינם!! <<<

כתבה מפרגנת של הבלוגרית של שוש חזן גרינברג

הבלוגרית המוערכת שושנה חזן גרינברג כתבה סקירה ארוכה ואוהדת מאד אודות מונבטים, בה היא מתארת את המוצרים שלנו, באור חיובי מאד.

כל חבילות מונבטים

 

הנה מבחר ציטוטים מהפוסט שלה:

"מונבטים" הם לחם שיוצא מהקופסה. תרתי משמע. כשפותחים קופסה של "מונבטים" מקבלים מעין דיסקים עגולים מוקפאים. מחממים לפי ההוראות (כולל בדיוק שתי דקות בטוסטר) ומקבלים חוויה מסוג אחר.

את ה"מונבטים" הכרתי כבר בעבר, כשניסיתי מבחר מהטעמים המוצעים. תזכורת- מדובר בלחמים שאוגרים בתוכם את כל טוב הטבע הבריא- קינואה, כוסמת ירוקה, דוחן, בטטה, גזר, דלעת, בננה, תפוח עץ, קטניות, ועוד הרבה הפתעות משובחות, יחד עם מים מטוהרים ומלח הימלאיה שידוע בשפע סגולותיו.

את המרכיבים משרים, מנביטים וטוחנים בעבודת יד ואז מתקבלים הלחמים שיכולים להחזיק שנה וחצי בפריזר, כך שכל פעם שרעבים, ניתן לשלוף ולחמם. ב"מונבטים " אין תוספת של שמנים ושומנים ואין הנדסה גנטית, אין סוכר, תוספות טעם וריח או צבעי מאכל, אין רכיבים מן החי,  אין כמובן גלוטן, הם אורגניים לחלוטין ועל הדרך גם כשרים למהדרין.

לקריאת הפוסט המלא בקרו כאן

 

אודות מונבטים

"מונבטים" הינם לחמים המבוססים על חומרי גלם שאינם מכילים גלוטן בבסיסם, ללא מוצרים מן החי, ללא שמרים, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר, ללא תוספת שמנים ושומנים, אורגניים למהדרין, כשרים למהדרין ואינם מהונדסים גנטית. חומרי הגלם: קינואה, כוסמת, עדש כתום, צהוב, ירוק, מש, דוחן וסלק.

איפה משיגים אותנו?

באפלקיציה ובאתר הבית שלנו
עם שליח עד אליכם.

ועל המדפים בחנויות:

רשת ניצת הדובדבן
רשת שופרסל במחלקות הגרין
רשת טבע קסטל
רשת אניס
מאיה בוטיק
שדה ירוק

ועוד מגוון חנויות טבע פרטיות
ברחבי הארץ