>>> הורידו את האפליקציה שלנו וקבלו 20% הנחה על הקניה הראשונה ומשלוח עד הבית בחינם!! <<<

כוסמת ירוקה – כל היתרונות שיש לטבע להציע

כוסמת ירוקה היא כוסמת שלא עברה תהליך קלייה בתנור אלא תהליכי ייבוש טבעיים בלבד ושמרה של ערכים תזונתיים גבוהים ויתרונות תזונתיים ובריאותיים רבים, והיא נחשבת להיט חובה בקרב כל מי שמעוניין לאכול אוכל בריא, מזין וטבעי. עד לשנים האחרונות הכוסמת הירוקה  לא הייתה מוכרת בארץ, ולרוב היא מוכרת ונאכלת בארצות קרות, שכן היא נחשבת למזון מחמם, אך גם עבור מי שגרים במדינה חמה כמו שלנו יש לה יתרונות רבים.

מי רוצה מערכת עיכול תקינה?

הכוסמת הירוקה מכילה כמות גדולה של סיבים תזונתיים ובכך תורמת לפעילות תקינה של מערכת העיכול. בנוסף, מכילה הכוסמת הירוקה חומצות אמינו שונות, כגון טריפטופן ותריאונין, וכן חומצת אמינו בשם ליזין, שהינה נדירה בדגנים אחרים. חלק מחומצות אמינו אלה אינן נמצאות בגוף באופן טבעי והוא אינו יודע לייצר אותן ולכן הדרך היחידה לצרוך אותן היא באמצעות אוכל. חומצות האמינו הללו תורמות, בין היתר, לפירוק מהיר יותר של האוכל ובכך מסייעות לפעילות מערכת העיכול. הכוסמת הירוקה מכילה חלבון צמחי איכותי אשר מתעכל יותר בקלות בגופנו ונספג ביעילות רבה ואין בה גלוטן.  

מינרלים וויטמינים

הכוסמת הירוקה מכילה ריכוז גבוה של מינרלים וויטמינים והיא עשירה בברזל, סלניום, אבץ, נחושת ומגנזיום. מינרלים אלו תורמים למגוון תפקודים חשובים בגופנו כמו חילוף חומרים ויצירת אנרגיה זמינה לגוף, אספקת חמצן לרקמות השונות, שיפור תפקודים הורמונאליים שונים, שמירה על רמת כולסטרול בריאה, מניעת לחץ דם גבוה, תפקוד מיני תקין, תפקוד תקין של מערכת השריר, שיפור תפקודה של מערכת החיסון וכיוצא בזה. אחד הויטמינים בהם עשירה הכוסמת הירוקה הוא ויטמין בי, שידוע כאחד ממקורות האנרגיה הראשיים של הגוף.  

כוסמת לכל דורש

הכוסמת הירוקה היא מזון שלא רק מכיל את כל המרכיבים הבריאותיים שצוינו עד כה, אלא גם מתאימה לשילוב בתפריטים רבים וכחלק מסוגי דיאטות רבות. מבחינה בוטנית הכוסמת אינה דגן ואינה מכילה גלוטן, ולכן היא מעולה לחולי צליאק ולכל מי שמעוניין להימנע מגלוטן. בנוסף, היא אינה אלרגנית כלל ולכן ניתן לאכול אותה באופן חופשי.


האינדקס הגליקימי ואחוזי השומן של הכוסמת הירוקה שניהם נמוכים, ולכן היא יכולה להתאים גם למי שמעוניין בדיאטה מופחתת סוכר ושומן, ולבסוף, הכוסמת מכילה חומר אשר נקרא אינוזיטול שידוע כמרכיב תזונתי חשוב בתפריטם של חולי סכרת ומשפר ייצור של חלב אם, ולכן מומלץ לצריכה לנשים מניקות.


תרומתו של האינוזיטול אינב מסתיימת בכך ויש לו יתרונות בריאותיים נוספים. מחקרים הראו כי הוא תורם להרגעת מצבי חרדה, תורם לשינה טובה, יכול לסייע למניעת דיכאון ולשיפור מצבם של חולי אלצהיימר וכן יכול לסייע בשיפור מצבם של אנשים הלוקים בהפרעה נפשית אובססיבית-כפייתית (OCD). בנוסף, האינוזיטול נמצא יעיל לטיפול בנשים עם שחלות פוליציסטיות.

אודות מונבטים

"מונבטים" הינם לחמים המבוססים על חומרי גלם שאינם מכילים גלוטן בבסיסם, ללא מוצרים מן החי, ללא שמרים, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר, ללא תוספת שמנים ושומנים, אורגניים למהדרין, כשרים למהדרין ואינם מהונדסים גנטית. חומרי הגלם: קינואה, כוסמת, עדש כתום, צהוב, ירוק, מש, דוחן וסלק.

איפה משיגים אותנו?

באפלקיציה ובאתר הבית שלנו
עם שליח עד אליכם.

ועל המדפים בחנויות:

רשת ניצת הדובדבן
רשת שופרסל במחלקות הגרין
רשת טבע קסטל
רשת אניס
מאיה בוטיק
שדה ירוק

ועוד מגוון חנויות טבע פרטיות
ברחבי הארץ