>>> הורידו את האפליקציה שלנו וקבלו 20% הנחה על הקניה הראשונה ומשלוח עד הבית בחינם!! <<<

היתרונות הבריאותיים של הגזר

הוא טוב ללב, בריא לעיניים, מחזק את המערכת החיסונית, מעכב הזדקנות ומסייע בסילוק רעלים מהגוף. לא, זה לא לחש קסמים מיוחד, אלא ידידנו הגזר.

גזר

גזר

גזר הוא ירק ממשפחת הסוככיים, צבעו נע בין לבן לבין כתום עז והוא בעל מרקם קשה ופריך. אפשר לאכול אותו חי או מבושל, והוא מככב במגוון תבשילים ותפריטים. נוסף על טעמו ומרקמו המוצלחים, לגזר גם יתרונות בריאותיים רבים.

ערכים תזונתיים של גזר

בכל מאה גרם גזר נמצא בערך 41 קלוריות, 10 גרם פחמימות, 3 גרם סיבים, 0.9 גרם חלבון ו- 0.3 גרם שומנים. הנתונים הללו מלמדים אותנו על ירק בעל אחוזי שומן וקלוריות נמוכים וכן על ריבוי סיבים תזונתיים, מה שהופך את הגזר לירק אידיאלי לנשנוש והשקטת רעב.

ויטמינים לרוב

גזר מכיל כמות גדולה של ויטמינים מסוגים שונים:
* ויטמין E התורם לתפקוד תקין של מערכת החיסון, מסייע בעיכוב תהליך ההזדקנות של העור ותורם להפחתת הסיכוי למחלות לב.
* ויטמין K החיוני למנגנוני קרישת הדם ולחיזוק העצמות בגוף.
* ויטמין C, המסייע בספיגת ברזל ומהווה נוגד חמצון.
* נוסף לכל אלה, הגזר מכיל גם ויטמינים מקבוצה B, וביניהם גם חומצה פולית, שממלאת שורה של תפקידים חשובים בגוף.

לשפר את הראייה

כמעט כל ילד שמע מאמו שאם הוא יאכל גזר לא יהיו לו משקפיים. המשפט הזה אינו מדויק, אבל הוא נובע מעובדה אחת פשוטה: גזר עשיר מאוד בבטא קרוטן, המשמש לסינתזה של ויטמין A, המסייע לשמירה על בריאות העיניים. במאה גרם גזר נמצא בערך 8 מיליגרם של בטא קרוטן, כמות השווה לצריכה היומית המומלצת לאדם בוגר. מחקרים שונים קשרו בין הויטמין הזה לבין שיפור בראיית הלילה, לכן גזר נחשב כסגולה לראייה טובה.

להתמודד עם הסרטן

גזר לא ירפא או ימנע סרטן, אבל הוא מסוגל לסייע ולהשפיע על הגוף לטובה בהקשר הזה. הודות לאחוז גבוה של פיגמנטים ממשפחת הקרטנואידים והטרפנואידים וכן הודות לנוגדי החימצון שהוא מכיל נחשב גזר למאכל בעל השפעות חיוביות גם בהקשר של מחלת הסרטן.

להאט את ההזדקנות

כל אחד היה רוצה לעצור את הזמן, ולהשאיר את עור הפנים שלו יפה וחלק. צריכת גזר לא תעצור את הזמן, אבל הויטמין E שמצוי בו הוא נוגד חמצון המסייע במניעת מחלות לב ומאט את קצב הזדקנות תאי העור.

לנקות את הרעלים מהגוף

גזר מכיל ויטמין A, המסייע בסילוק רעלים מהגוף וכן מצמצם את כמות המרה והשומן בכבד. סיבי הגזר מסייעים בניקוי המעיים ומהווים זרז לסילוק רעלים מהגוף.

לחם גזר


גזר מהווה נשנוש נחמד בין הארוחות, מרכיב חשוב בסלט ותוספת מצוינת לתבשילים ופשטידות. מאכל נוסף אותו גזר יכול לשדרג הוא לחם ללא גלוטן. חברת מונבטים מייצרת לחמים מיוחדים העשויים מחומרים אורגניים איכותיים, ללא שימוש בגלוטן, שמרים וחומרים משמרים. החברה מייצרת 15 סוגי לחמים, וביניהם גם לחם העשוי מכוסמת, בננה, עדשים כתומות וגזר.

הלחם של מונבטים לא רק בריא וטעים, אלא גם זמין ונוח להכנה. רק מוציאים מהמקפיא, מחממים בטוסטר, מוסיפים ממרח בריא וירק טעים ויש לכם ארוחה מושלמת.

אודות מונבטים

"מונבטים" הינם לחמים המבוססים על חומרי גלם שאינם מכילים גלוטן בבסיסם, ללא מוצרים מן החי, ללא שמרים, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר, ללא תוספת שמנים ושומנים, אורגניים למהדרין, כשרים למהדרין ואינם מהונדסים גנטית. חומרי הגלם: קינואה, כוסמת, עדש כתום, צהוב, ירוק, מש, דוחן וסלק.

איפה משיגים אותנו?

באפלקיציה ובאתר הבית שלנו
עם שליח עד אליכם.

ועל המדפים בחנויות:

רשת ניצת הדובדבן
רשת שופרסל במחלקות הגרין
רשת טבע קסטל
רשת אניס
מאיה בוטיק
שדה ירוק

ועוד מגוון חנויות טבע פרטיות
ברחבי הארץ