>>> הורידו את האפליקציה שלנו וקבלו 20% הנחה על הקניה הראשונה ומשלוח עד הבית בחינם!! <<<

ארוחה בריאה ב-5 דקות: טיפים להגשת לחמים מונבטים

ארוחה בריאה ב-5 דקות! אין משהו במשפט הקצר הזה שלא נשמע טוב. גם לאכול בריא וגם לחסוך בזמן.

אז תנו לתת לכם הצעה לשילובים שונים של לחמים מונבטים עם קטניות שעברו הנבטה, קינואה, כוסמת ירוקה, בטטה , גזר, דלעת, בננה, סלק, תפוח עץ, תמר מג'הול ועוד.
רגע! איך בדיוק נספיק להכין את כל זה בחמש דקות? אז הוגנבה לבטננו שמועה על סדרת לחמים מונבטים שהם אורגניים, ללא סוכר ותוספות שמנים ושומנים, ללא גלוטן, ללא שמרים וללא חומרים משמרים. להקפיץ בטוסטר ולאכול.
אז כיוון שאנחנו אוהבים לאכול בריא (ומהר) ותמיד מחפשים דרכים חדשות לגוון את הארוחות השונות, גייסנו את ענת דרור, מאמנת תזונה אינטגרטיבית ושפית טבעית, וניסינו להבין האם באמת יש דבר כזה ארוחה בריאה ב-5 דקות?
רגע לפני שנכנסנו למטבח כדי לנסות ולמצוא מתכונים מפתיעים ללחמים המונבטים, היינו חייבים לשאול את ענת מה זו בכלל תזונה אינטגרטיבית? התשובה, על קצה המזלג, אומרת שלכל אדם מתאימה תזונה שונה בשל מצב בריאותי, נפשי או העדפות אישיות. התאמת המזון לאדם מסייעת במניעת בעיות, ירידה במשקל ובניית אורח חיים בריא יותר.

אז איך בונים תפריט מאוזן?

המטרה היא לא ליצור רשימה של מה אסור ומה מותר, אלא לבנות תפריט מאוזן אשר משלב ומתאים את המרכיבים החיוניים לכל אינדיבידואל מבלי לוותר לגמרי על הדברים שאנחנו אוהבים. אז הגיע הזמן להיכנס למטבח האתגר אותו הצבנו למאמנת התזונה האינטגרטיבית שלנו היה ברור, להספיק להכין את מה שמורחים על הלחם המונבט בזמן שהוא בטוסטר. או בקיצור? ארוחה בריאה ב-5 דקות!
אזהרת ספוילר! בכתבת הווידאו תמצאו מונבט סביצ'ה פירות טרופי, מונבט סופר פוד ומונבט ים תיכוני! היה טעים.

אודות מונבטים

"מונבטים" הינם לחמים המבוססים על חומרי גלם שאינם מכילים גלוטן בבסיסם, ללא מוצרים מן החי, ללא שמרים, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר, ללא תוספת שמנים ושומנים, אורגניים למהדרין, כשרים למהדרין ואינם מהונדסים גנטית. חומרי הגלם: קינואה, כוסמת, עדש כתום, צהוב, ירוק, מש, דוחן וסלק.

איפה משיגים אותנו?

באפלקיציה ובאתר הבית שלנו
עם שליח עד אליכם.

ועל המדפים בחנויות:

רשת ניצת הדובדבן
רשת שופרסל במחלקות הגרין
רשת טבע קסטל
רשת אניס
מאיה בוטיק
שדה ירוק

ועוד מגוון חנויות טבע פרטיות
ברחבי הארץ