>>> הורידו את האפליקציה שלנו וקבלו 20% הנחה על הקניה הראשונה ומשלוח עד הבית בחינם!! <<<

נמנעים מגלוטן ומתגעגעים ללחם? תכירו את הלחמים המונבטים

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים נמנעים מגלוטן, כבר לא מדובר רק בחולי צליאק או באנשים אשר מתמודדים עם מחלות אחרות שקשורות למערכת העיכול.

בארצות הברית מדובר בתופעה רחבת ממדים אשר תופסת תאוצה גם בארץ. בגדול, אנשים אשר נמנעים מגלוטן מעדיפים להפחית בצריכת המזון המתועש ולחפש אלטרנטיבות טבעיות ובריאות יותר. גלוטן נמצא במאכלים רבים, אך הקונוטציה הראשונה היא בד"כ ללחם.

אז מהם לחמים מונבטים וכיצד הם מהווים אלטרנטיבה בריאה ללחם?

בעז אוליברו, בעלים-מנכ"ל של מונבטים, מספר כי בשל מחלת מעיים (קוליטיס) הוא נמנע מגלוטן במשך שנים ארוכות וכיוון שלא היה מסופק ממגוון האלטרנטיבות (או החוסר בהן) של לחמים ללא גלוטן, החליט לנסות ולהכין במטבח הבית שלו לחמים העשויים משילובים של דגנים ללא גלוטן, ירקות ופירות. כאשר התוצאה הייתה לשביעות רצונו, החליט בעז להפוך את התחביב למקצוע ופתח מטבח לייצור המונבטים בכמויות גדולות.

הקו המנחה שהתחיל במטבח הבית הוא זה שמכתיב את המטבח של מונבטים כיום.

שימוש בחומרי גלם אורגניים ואיכותיים והכנת הלחמים המונבטים ללא תוספות סוכר, שמנים ושומנים. כלומר, אי הימצאות של גלוטן זה דבר אחד (וחשוב), אך חשוב יותר כי האלטרנטיבה תספק מענה תזונתי מקיף. בהליך ההנבטה הערכים התזונתיים "פורצים" החוצה וכתוצאה מכך הלחמים המונבטים עשירים במינרלים, ויטמינים, חלבון, אנזימי עיכול ועוד.

בכתבת הווידאו בעז מפרט על תהליך ההכנה המדוקדק, על התקנים המחמירים בהם המונבטים עומדים והכי חשוב! איך להפוך כל מונבט לארוחה כיפית וטעימה.

אודות מונבטים

"מונבטים" הינם לחמים המבוססים על חומרי גלם שאינם מכילים גלוטן בבסיסם, ללא מוצרים מן החי, ללא שמרים, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר, ללא תוספת שמנים ושומנים, אורגניים למהדרין, כשרים למהדרין ואינם מהונדסים גנטית. חומרי הגלם: קינואה, כוסמת, עדש כתום, צהוב, ירוק, מש, דוחן וסלק.

איפה משיגים אותנו?

באפלקיציה ובאתר הבית שלנו
עם שליח עד אליכם.

ועל המדפים בחנויות:

רשת ניצת הדובדבן
רשת שופרסל במחלקות הגרין
רשת טבע קסטל
רשת אניס
מאיה בוטיק
שדה ירוק

ועוד מגוון חנויות טבע פרטיות
ברחבי הארץ