>>> הורידו את האפליקציה שלנו וקבלו 20% הנחה על הקניה הראשונה ומשלוח עד הבית בחינם!! <<<

סיימתם אימון? הפתרון האורגני לחלבון "מהיר"

האם "חלון ההזדמנויות" לצריכת חלבון "מהיר" אחרי אימון הוא אמת או מיתוס?

בכתבת הווידאו רויטל אלון, ראש תחום Indoor-Cycling ב Next Education, ופרזנטורית בינלאומית בתחום הכושר, מספרת על המחקרים האחרונים שנעשו בתחום זה.

ספוילר? זה תלוי מאוד איזה באיזה סוג ספורט אתם עושים. כך או כך, אנחנו בדרך כלל רעבים אחרי אימון ובגלל אורח החיים המודרני אין לנו זמן להכין לעצמנו משהו בריא ומזין.
בקיצור? צריך לאכול משהו ומהר…אז אם לפעמים מתחשק לכם לגוון את הבננה והטונה של אחרי האימון ואתם מחפשים אלטרנטיבה שאינה תעשייתית ומהונדסת, יש כזאת!

הכירו את מונבטים – פתרון מהיר ובריא לאוכל לאחר אימון

מדובר על לחמים מונבטים אשר מכילים שילובים שונים של קטניות, קינואה, כוסמת ירוקה, דוחן, בטטה , גזר, דלעת, סלק ועוד. או בקיצור? חלק מהלחמים המונבטים מכילים כמות גדולה של חלבון זמין. למעשה, כיוון שהקטניות עוברות הליך של הנבטה הן למעשה נמצאות "בשיא האנרגיה" שלהן והערך התזונתי שלהן "פורץ" החוצה. אין בלחמים תוספות של סוכר, שמנים ושומנים וכל המרכיבים אורגניים לחלוטין.

למרות שזה נשמע תהליך מורכב וארוך, זמן ההכנה שלהם בבית אינו עולה על 5 דקות.
ניסינו להבין עם רויטל אלון האם באמת מדובר באלטרנטיבה בריאה שמתאימה לאורח חיים ספורטיבי? והכי חשוב, האם זה טעים? כמובן שגם קיבלנו כמה טיפים להתעמלות יומיומית במשרד…

//youtu.be/Oy5px6tiOdQ

אודות מונבטים

"מונבטים" הינם לחמים המבוססים על חומרי גלם שאינם מכילים גלוטן בבסיסם, ללא מוצרים מן החי, ללא שמרים, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר, ללא תוספת שמנים ושומנים, אורגניים למהדרין, כשרים למהדרין ואינם מהונדסים גנטית. חומרי הגלם: קינואה, כוסמת, עדש כתום, צהוב, ירוק, מש, דוחן וסלק.

איפה משיגים אותנו?

באפלקיציה ובאתר הבית שלנו
עם שליח עד אליכם.

ועל המדפים בחנויות:

רשת ניצת הדובדבן
רשת שופרסל במחלקות הגרין
רשת טבע קסטל
רשת אניס
מאיה בוטיק
שדה ירוק

ועוד מגוון חנויות טבע פרטיות
ברחבי הארץ