>>> הורידו את האפליקציה שלנו וקבלו 20% הנחה על הקניה הראשונה ומשלוח עד הבית בחינם!! <<<

בריא, מזין וכיפי: לחם צבעוני שילדים אוהבים לאכול

כל מה שקשור לאוכל, ילדים יכולים להיות יותר ביקורתיים משופטים בתכניות ריאליטי של בישול. כל הורה מכיר את המבט החשדני של הילד והתירוצים היצירתיים כאשר משהו בצבע או מרקם שהוא לא מכיר מגיע אליו לצלחת. אנחנו מנסים לספר להם שזה בריא ומגדילים את הסיכוי שהקיבה של הילד לא תפגוש ברוקולי עד שהוא יהיה בן 18.

אז איך משכנעים ילדים לאכול בריא? 5 טיפים מהירים!

1. ילדים אוכלים קודם כל עם העיניים. אוכל צבעוני תמיד ימשוך את תשומת ליבם.
2. הילד החליט כבר לטעום? מרקם מוכר וקראנצ'י תמיד משפר את הסיכויים.
3. סבלנות! לילדים יכול לקחת 7-12 פעמים עד שהם יתרגלו לאוכל חדש
4. גיוון. קחו את הדבר הבריא שהם מוכנים לאכול ותגישו אותו בצורות שונות.
5. דוגמא אישית. אל תבקשו מהם לאכול דברים שאתם לא כל כך אוהבים ותקפידו לאכול איתם את המזון הבריא.

אוכל בריא ב 5 דקות. יש דבר כזה?

לאחר כל הטיפים, ובואו נהיה כנים…גם לנו יש חלק בזה שהם לא תמיד אוכלים בריא, כי לא תמיד יש לנו זמן וסבלנות לבשל אוכל בריא שהם אוהבים.
אז איך ילדים יכולים לאכול מזון בריא שחוסך זמן להורים? פיתוח ישראלי חדשני של לחמים מונבטים ללא גלוטן, ללא שמרים וללא חומרים משמרים יכול להוות את הפתרון.

הלחם מגיע קפוא וזמן ההכנה אורך פחות מ-5 דקות בטוסטר. אז מה מבדיל אותו ממוצרים קפואים אחרים? הלחמים המונבטים נעשים בעבודת יד והם אורגניים למהדרין וללא סוכר, ללא תוספת שמנים ושומנים. בין 15 הסוגים השונים, תמצאו מרכיבים כמו כוסמת ירוקה, קינואה, קטניות ללא גלוטן, סלק ועוד. או בקיצור? דברים שהיינו שמחים מאוד שהילדים שלנו יאכלו.

למה שילדים יאכלו לחם בריאות?

אז מדוע הם יסכימו לאכול לחם מונבט? המרקם הוא קראנצ'י, הלחם צבעוני וכיפי, אפשר להגיש אותו עם מלא דברים ותכל'ס? הילדים לא ירגישו שהוא מכיל את כל המרכיבים שציינו.
צפו בכתבת הווידאו בה אסף בוך, תזונאי-דיאטן מוסמך ודוקטורנט בבית החולים איכילוב, מספר על היתרונות הבריאותיים המגוונים שיש ללחם מונבט להציע-לא רק לילדים.

//youtu.be/90oq3e6S_NU

אודות מונבטים

"מונבטים" הינם לחמים המבוססים על חומרי גלם שאינם מכילים גלוטן בבסיסם, ללא מוצרים מן החי, ללא שמרים, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר, ללא תוספת שמנים ושומנים, אורגניים למהדרין, כשרים למהדרין ואינם מהונדסים גנטית. חומרי הגלם: קינואה, כוסמת, עדש כתום, צהוב, ירוק, מש, דוחן וסלק.

איפה משיגים אותנו?

באפלקיציה ובאתר הבית שלנו
עם שליח עד אליכם.

ועל המדפים בחנויות:

רשת ניצת הדובדבן
רשת שופרסל במחלקות הגרין
רשת טבע קסטל
רשת אניס
מאיה בוטיק
שדה ירוק

ועוד מגוון חנויות טבע פרטיות
ברחבי הארץ