>>> הורידו את האפליקציה שלנו וקבלו 20% הנחה על הקניה הראשונה ומשלוח עד הבית בחינם!! <<<

לחם בריא ומשביע חדש לילדים – לבריאות שלהם ולשקט שלך

הורים יקרים הכירו את מונבטים – הארוחה החדשה והקלה לכם ולילדכם היקרים.

כהורים אנו נאלצים להתמודד עם שלל אתגרים הקשורים בתזונת ובריאות ילדינו. אנחנו ההורים טריים או ותיקים ומנוסים חסרים את המשאב היקר ביותר – זמן. עמוסים לעייפה ועייפים בפרט בבוקר אנו נאלצים לתמרן וגם… להזין את עצמינו ואת ילדינו בארוחה מזינה, משביעה וטעימה. תחושת האשם עשויה להכות בנו – שאיננו מזינים את ילדינו באופן מספק.

אז יש לנו הצעה בשבילכם! חדלו עם דגני הבוקר, עם המעדנים המתוקים ועם החטיפים הזמינים כמו וופלים, מאפים. כן – אנחנו יודעים שזה טעים ונוח, אבל מזין זה לא.

ראו את הנחיות משרד הבריאות לכריך בריא

(//www.health.gov.il/Subjects/FoodAndNutrition/Nutrition/children/Pages/healthySandwich.aspx).
משרד הבריאות ממליץ על לחם מלא, דל שומן ומלח – דרישה לא פשוטה כשרוב הלחמים בשוק מספקים כמות מלח מאוד גבוהה (בין 300 ל500 גרם ל100 גרם), יכולים להכיל סוכר ולא תמיד מכילים 100% קמח מלא.

אז מה במקום? נסו מונבטים – לחם מקטניות שלמות אורגניות ו/או דגנים מלאים אורגניים ללא גלוטן בטעמים שונים – ללא קמחים, ללא תוספות סוכר, ללא שמרים וללא גלוטן וגם מופחתי מלח (בין 87 ל-165 מ"ג נתרן ל100 גרם).

כל מה שצריך לעשות – להוציא מהמקפיא, להקפיץ בטוסטר קופץ פעמיים ולמרוח לילד ממרח מזין וטעים מעל.

איזה מונבטים ילדים הכי אוהבים:

מונבט כוסמת, תמר תפוח
מונבט כוסמת, עדשים כתומות, בננה וגזר

הצעות הגשה:

ממרחי אגוזים: טחינה גולמית עם דבש/ סילאן או חמאת בוטנים טבעית 100%. אנחנו אוהבים וממליצים גם על ממרח אגוזי נמר, קשיו וקקאו – צ'ופלה. פשוט למרוח מעל.

מונבט טוסט פיצה (או פיצה בתנור): קחו מונבט כוסמת, עדשים כתומות, בננה וגזר חממו בטוסטר – פעם או פעמיים וחתכו באמצע – פתחו אותו לפיתה בזהירות והוסיפו גבינת מוצרלה ורסק עגבניות איכותי ומה שהילדים עוד אוהבים – שימו בטוסטר לחיץ ליצירת טוסט. תוכלו לשים את המונבט לאחר הפשרה קצרה במיקרוגל או הקפצה אחת בטוסטר בתנור ותשימו עליו את הרכיבים הדרושים לפיצה מעל המונבט – לתנור או טוסטר אובן לכ10 דקות והרי לכם פיצות אישיות עם "בצק" בריא.

מונבט קוקוס: שימו כפית שמן קוקוס על המונבט החמים שיצא מהטוסטר – חצו לחתיכות קטנות ופזרו מעל מעט סוכר קוקוס (לא חובה)

בקרוב! נוציא לשוק "טורטיות כוסמת". הכוסמת הירוקה האורגנית היא חומר גלם מופלא – צמיגי במרקמו וגמיש. טורטיות אלו מכילות כוסמת אורגנית בלבד מושרית ומונבטת עם מעט מלח. תוכלו לשים בפנים קרם מסקרפונה, ממרח אגוזים, אבוקדו עם ירקות או כל שתחפצו להגיש. אפשר לאכול ככה או ללפף ולאכול. יאמי!

ומה אם הילד לא אוהב? או מורגל לדברים אחרים?

אם הילד דבק בהרגלים וקשה לשנות אותם – אל תאבקו בו, התחילו בשינוי קטן – מרחו ממרח שוקולד מעל מונבט כוסמת, עדשים כתומות, גזר ובננה או בתוך הטורטיות שאנחנו עומדים להוציא. עדיף שיאכל את השוקולד יחד עם לחם כזה ולא על לחם לבן/פיתה/קרקרים. בנוסף, ילדים קטנים נוהגים לחקות את הוריהם ואת אחיהם ואחיותיהם הגדולים. אם תשמשו דוגמא לילד ותאכלו מונבטים בעצמכם – סביר שהילד יגלה עניין וסקרנות במוצר. זכרו שילדים צריכים להיחשף בהדרגה ולהתרגל – במידה מסוימת כמונו..
התענגו על הצעות הגשת "מונבטים" נוספות

בכדי להתרשם מה"מונבטים" המומלצים שלנו ולרכוש בחנות שלנו, לחצו כאן 

רוצים לשמוע עוד? שאלה מקצועית לדיאטן ? צרו איתנו קשר

אודות מונבטים

"מונבטים" הינם לחמים המבוססים על חומרי גלם שאינם מכילים גלוטן בבסיסם, ללא מוצרים מן החי, ללא שמרים, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר, ללא תוספת שמנים ושומנים, אורגניים למהדרין, כשרים למהדרין ואינם מהונדסים גנטית. חומרי הגלם: קינואה, כוסמת, עדש כתום, צהוב, ירוק, מש, דוחן וסלק.

איפה משיגים אותנו?

באפלקיציה ובאתר הבית שלנו
עם שליח עד אליכם.

ועל המדפים בחנויות:

רשת ניצת הדובדבן
רשת שופרסל במחלקות הגרין
רשת טבע קסטל
רשת אניס
מאיה בוטיק
שדה ירוק

ועוד מגוון חנויות טבע פרטיות
ברחבי הארץ