>>> הורידו את האפליקציה שלנו וקבלו 20% הנחה על הקניה הראשונה ומשלוח עד הבית בחינם!! <<<

האם מחיר המונבטים באמת יקר?

"תשלם בזול, תצא ביוקר". 

"זאת לא הכמות, זאת האיכות"

"פחות זה יותר"

 

וכן הלאה… אפשר להמשיך עם זה עוד ועוד… אלה קלישאות, זה נכון. אבל אנחנו מוכרחים להודות, במקרה של "מונבטים", הקלישאות האלה הן אמת לאמיתה.

 

למי שרגיל לאכול מספר פרוסות לחם ביום, יגלה לפתע שעם חצי "מונבט" בבוקר, חצי "מונבט" בערב, אולי קצת יותר… הוא לגמרי מסתדר. טעים ומשביע בזמן. מה שנקרא- בטוב טעם!

 

רבים דיווחו לנו שלאחר שהחלו עם צריכת "מונבטים", חדלו מצריכת הלחם. חבילת "מונבטים" אחת מספיקה למשפחה, כמעט כמו כיכר לחם. כן, כן, רק ארבעה "מונבטים" בכל חבילה ובכל זאת הם מספיקים לכל המשפחה. הורגלנו לחשוב שאנחנו צריכים כל כך הרבה לחם ביום, אתם תופתעו לגלות, איך "מונבטים" יספקו אתכם לאחר "מונבט" אחד בלבד.

 

בנוסף לכך שהפסיקו לצרוך לחם, דיווח לנו אנשים שללא כל כוונה תחילה, הם חדלו מהרגלים אחרים. כמו למשל, אכילת מאפים באמצע היום, כשמחפשים מה לנשנש. לפתע הנשנושים הוחלפו במאכלים קטנים, קלילים ומזינים יותר, כמו פירות. הם מעידים שתחושת הקלילות גרמה להם לא לחשוק במאכלים שידעו שעשויים להוציא אותם מהתחושה הנעימה שבה התחילו את היום.

 

ישנן משפחות שילדיהם היו רגילים לאכול מנת קורנפלקס בבוקר, במקומה החלו לאכול חצי "מונבט" עם ממרח(דבש, סילאן, ממרח אגוזים). כך הפחיתו את צריכת החלב וגם את צריכת הקורנפלקס.

 

המסקנה החסכונית האחרונה עליה שמענו, היא שבחלוף הזמן המשפחות חשו שחל שיפור נוסף בתצרוכת, ממרחים הופחתו באופן משמעותי. כך שבמקום לקנות מספר סוגי גבינות ועוד ממרחים נוספים, כל אלה ירדו משמעותית. לפתע קונים גבינה אחת, מקסימום שתיים ועוד סוג אחד או שניים של ממרחים. לדוגמא, אם מונבט אחד משתווה ל4-5 פרוסות לחם, מכאן שהשימוש בממרחים יורד משמעותית…

 

אתם מסוגלים לדמיין את המקררים של אותן משפחות? נכון בפריזר ישנן מספר חבילות "מונבטים" (אגב, כשמזמינים מספר חבילות באתר שלנו, מקבלים הנחה משמעותית במחיר, לחצו כאן לקבלת מחירי החבילות).

 

אך במקרר, לפתע אפשר לראות מה נמצא שם. המקררים כבר לא דחוסים ומלאים עד אפס מקום. כמות הממרחים, הגבינות ודברים נוספים שאנשים רגילים לשים מעל פרוסת הלחם שלהם, הוחלפו בכמות מינורית, בדיוק של מה שבאמת צריך ומה שהכי טעים.

 

וכך לקוחה שלחה לנו את הסיפור שלה, סיפור על ההוצאות בביתה שקטנו בעקבות צריכת "מונבטים" וזה מה שסיפרה לנו בהודעה:

 

"איך אני רוצה שנפחית בכמויות הגלוטן, אני אומרת לו כבר חודשים. זה יקרה מאליו הוא עונה, בשלוותו הרגילה. לחם לארוחת בוקר, לארוחת ערב, כיכרות על כיכרות, פעמיים בשבוע מאפייה, מחמצת, שיפון, עם זיתים, בלי זיתים, עגבניות מיובשות, כוסמת, וצריך גם למרוח עליהם דברים, גבינות, ממרחים, נקניקים, אוףףף אין תחליף. אז נזמין סושי בערב היום… וגם היום…

 

ואז פוסט אחד לכד את עיני. מונבטים, אמא אחת מאוד מרוצה וגם הילדים. אבל איפה קונים, ואם לא טעים? והמחיר?

 

בפעם השנייה רכב מונבטים ברחוב אבן גבירול, כבר לא יכולה להתעלם. לייק לעמוד, ובאותו שבוע טעימות בסופר ממש מתחת לאף.

 

אני שולחת אותו ממש לפני הסגירה, לך תטעם ותביא איזה משהו, לא משנה מה.  טעם נרכש הוא אמר. נשמע מבטיח? נסתדר עם זה, תביא.

 

סופ"ש מונבטים, אני מנסה להפוך את זה ללחם, מורחים דברים, אופים, מקפיצים, זה נחמד. אבל יקר.. זה נגמר ככ מהר…

 

אבל לא מוותרים, מזמינים מהאתר, מפנים את המקפיא, מזמינים כמות גדולה וכך מוזילים עלויות לכל קופסא. מנסים כל מיני טעמים, עם כל מיני ממרחים, ולאט לאט מתרגלים, וזה הופך להיות גם טעים.


בבוקר ממרח קבוע מתוק ובערב אחד מלוח עם כל מיני תוספות.

 

וכבר לא נוסעת פעמיים בשבוע למאפייה, ולא צריך לקנות מלא גבינות למרוח על הלחם, ופתאום זה כבר לא כ"כ יקר המונבט הזה, ואפילו מאוד חסכוני.
ותחושת הניקיון והשקט במעי ממכרת, אז גם סושי כבר לא בתפריט של הערב."

 

כי כשיש "מונבטים" בצריכה היומית, מבינים שמגיע לנו הטוב ביותר ורק הטוב ביותר יכנס לנו לבטן, למקרר ובכלל לחיים.

לרכישה לחצו כאן

 

אודות מונבטים

"מונבטים" הינם לחמים המבוססים על חומרי גלם שאינם מכילים גלוטן בבסיסם, ללא מוצרים מן החי, ללא שמרים, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר, ללא תוספת שמנים ושומנים, אורגניים למהדרין, כשרים למהדרין ואינם מהונדסים גנטית. חומרי הגלם: קינואה, כוסמת, עדש כתום, צהוב, ירוק, מש, דוחן וסלק.

איפה משיגים אותנו?

באפלקיציה ובאתר הבית שלנו
עם שליח עד אליכם.

ועל המדפים בחנויות:

רשת ניצת הדובדבן
רשת שופרסל במחלקות הגרין
רשת טבע קסטל
רשת אניס
מאיה בוטיק
שדה ירוק

ועוד מגוון חנויות טבע פרטיות
ברחבי הארץ