>>> הורידו את האפליקציה שלנו וקבלו 20% הנחה על הקניה הראשונה ומשלוח עד הבית בחינם!! <<<

היתרונות הבריאותיים של תמר מג'הול

תמר מג'הול נחשב לאחד מזני התמרים הנפוצים והאהובים ביותר, והסיבה לכך היא השילוב האולטימטיבי בין טעם ובריאות. מצד אחד פרי מתוק וטעים במיוחד, מצד שני פרי בריא ולא משמין. אז מהם היתרונות הבריאותיים של התמר?

תמר מגהול

ערכים תזונתיים של תמר מג'הול

ב- 100 גרם של תמר מג'הול נמצא בערך 277 קלוריות, 1.81 גרם חלבונים, 74.97 גרם פחמימות, 0.15 גרם שומנים, 1 מ"ג נתרן, 6.7 גרם סיבים תזונתיים ו-21.3 גרם מים. מבחינת ויטמינים, נמצא ב- 100 גרם של תמר מג'הול 7 מק"ג ויטמין A, 2.789 מ"ג ויטמין B, 15 מק"ג חומצה פולית, 2.7 מק"ג ויטמין K, 64 מ"ג סידן, 54 מ"ג מגנזיום, 0.9 ברזל ועוד.

יתרונות בריאותיים של תמר מג'הול

בא לכם משהו מתוק?

מכירים את זה שבא לכם משהו מתוק, אבל אתם לא רוצים להכניס לגוף עוד מהרעלים שאתם כל הזמן אוכלים? תמר הוא הפתרון המושלם לתאווה המתוקה. אלטרנטיבה בריאה, מזינה ודלת שומן שיכולה להוות מתחרה ישיר לממתקים כמו שוקולד.

תחושת שובע לזמן ארוך ושיפור תפקוד מערכת העיכול

בתמר תכולה גבוהה של סיבים, מה שעושה אותו לפרי בעל אינדקס גליקמי נמוך. במילים אחרות, הסוכר שבתמרים נספג באיטיות בדם, כך שנוצרת תחושת שובע לזמן ארוך. תכולת הסיבים הגבוהה מסייעת גם בשיפור תפקוד מערכת העיכול.

 תמר מג'הול עשיר בנוגדי חמצון

התמר עשיר בנוגדי חימצון כמו פוליפנולים, המסייעים בהפחתת הנזקים של הרדיקלים החופשיים. על ידי צריכה של תמרים ושל מזונות אחרים העשירים בנוגדי חמצון מואט תהליך ההזדקנות והסיכוי לחלות בסוגים שונים של סרטן פוחת.

דל בנתרן – עשיר באשלגן

היחס בין נתרן לאשלגן בתמר עומד על ממוצע של 1:500. מדובר ביחס גבוה, וכיום ידוע שמזונות בהם קיים יחס גבוה בין השניים מסייעים להקטין את הסיכוי לחלות במחלות לב ומפחיתים את לחץ הדם.

אספקת אנרגיה

בתמרים יש פחמימות זמינות שמספקות אנרגיה לפעילות השרירים, לכן מומלץ לאכול אותם לפני אימון, במהלכו וגם אחריו. הם לא מכבידים על מערכת העיכול, ולכן נחשבים מקור אנרגיה מצוין לשיפור האימון ולשיקום הגוף בסופו.

שומר על העצמות

בארבעה תמרים נמצא כמות סידן השווה לשליש כוס חלב, וכמות מגנזיום השווה לשישית מהקצובה היומית המומלצת. הסידן והמגנזיום, יחד עם המינרלים האחרים שמצויים בתמר, תורמים לשמירה על חוזק העצמות ועל בריאותן.

ייבוש טבעי ובריא

פירות יבשים כמו משמש, אננס ובננה עוברים עיבוד וייבוש תעשייתי הכולל שימוש בחומרים משמרים וטמפרטורות גבוהות, כאשר לחלק מהפירות היבשים מוספים גם שמנים וצבעי מאכל מלאכותיים. התמרים, לעומת זאת, מתייבשים באופן טבעי, ללא תוספת של חומרים משמרים או צבעי מאכל, בתהליך שהופך אותם לבריאים יותר מפירות יבשים אחרים.

נוח לאכילה

התמר בריא, טעים וגם נוח מאוד לאכילה. אפשר לקחת איתכם תמרים לכל מקום, ולאכול אותם בלי צורך בשטיפה או הכנה כלשהי.

גם במאכלים אחרים

תמרים טעימים לכשעצמם, אולם הם משתלבים נהדר גם במאכלים אחרים ויכולים להוות פתרון מצוין להמתקה של שייקים ועוגות. חברת מונבטים מייצרת לחמים מיוחדים העשויים חומרים אורגניים בלבד, ללא גלוטן, שמרים, סוכר, שמנים ושומנים. החברה מייצרת 15 סוגי לחם, כאשר שניים מהם כוללים בתוכם גם תמר מג'הול: לחם כוסמת, תמר מג'הול ותפוח עץ, ולחם קינואה, תמר מג'הול ותפוח עץ. בדומה לתמרים, גם הלחמים של מונבטים זמינים מאוד לאכילה, וכדי להכשיר את הלחם לאכילה אתם בסך הכל צריכים לחמם אותו בטוסטר.

אודות מונבטים

"מונבטים" הינם לחמים המבוססים על חומרי גלם שאינם מכילים גלוטן בבסיסם, ללא מוצרים מן החי, ללא שמרים, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר, ללא תוספת שמנים ושומנים, אורגניים למהדרין, כשרים למהדרין ואינם מהונדסים גנטית. חומרי הגלם: קינואה, כוסמת, עדש כתום, צהוב, ירוק, מש, דוחן וסלק.

איפה משיגים אותנו?

באפלקיציה ובאתר הבית שלנו
עם שליח עד אליכם.

ועל המדפים בחנויות:

רשת ניצת הדובדבן
רשת שופרסל במחלקות הגרין
רשת טבע קסטל
רשת אניס
מאיה בוטיק
שדה ירוק

ועוד מגוון חנויות טבע פרטיות
ברחבי הארץ